کــاش می‌شـد خـواب خــرید! :)

  • ۲۰:۳۲


کاش می شد خواب خرید...
سفارش داد، تلفنی!

کاش می شد خواب خرید...
سفارش داد، تلفنی!
یک خواب می خواهم، که در آن فلانی و فلانی و فلانی باشند، مامانی باشد، فلان جا برویم...
یکم توی آب برویم، ببخشید زیر آب! خنده زیاد می خواهم، یکم بال بزنیم... می شود با تیم برتون و لارس فُن تریه ، دریند چایی بخوریم و املت ؟!
ببخشید ، می شود روی تجریش بال بزنیم.
ممنون...
می فرستید؟!
و
پیکی در را میزند!
_ بله؟
. خوابتان را آوردم!
_چقدر می شود؟
. حساب شده.
_کی؟
.خدا...

#دیوانگی_کنیم
#صابر_ابر

-----------------------------

یــکی از دِلچَسب تـــرین متن‌هایی که از صابر ابر خوندم!:)

یـه آدم، چــطور می‌تونه اینقـــدر خوب بنویسه؟!:))



  • ۸۳۴
مهدی یوسفی
جالب بود
تشــکـر!:)))
الیــــ ــــوت
حالا نمیخوام متن ادبی رو خراب کنم ولی امکانش هست :)
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D8%A4%DB%8C%D8%A7%DB%8C_%D8%B4%D9%81%D8%A7%D9%81

قُربـــان گَنـــد زدی به مَتـــن ادبی:||


جالب بود مطالعه کردم، امّا خب جـدا از مشکلِ بزرگ متن ( o_O ) متــنِش خوب بود! D:

یه سـوال، ایــن رو از کجـا می‌دونستیــد؟!



یک سوال دیگه هم قبلاً توی یکی از پستای کیـا ازتون پرسیدم، فکر کنم ندیدیتش! قبلا انجمن بودید؟! =|



الیــــ ــــوت
چقدر بد اومد :/
اینجا کلیک کنید:
yon.ir/NNzbC
DeL Nevis
هعییی همش توی اون هشتگ آخریه ! دیوانگی کنیم ...

آدم عاقلا گند زدن به این دنیا :)

آره:)

آدم عاقلا؟! D#


nily ..
مثل رویا می مونه...نرم و لطیف و گرم و خواستنی...

این صابر رو نمی شناختم...ولی واجب شد بشناسم! :)

و خوشمزه D:


صــابر؟!:| خوبه نمی‌شناختیش و شـده صابر!:| می‌شناختی می‌شد چی؟!:|


بشــناس بابا بشــناس:)

بازیگره نا سلامتی:|

اصــلاً زندگی می‌کنی کیا؟! نگرانتم:|

مَتـــن‌هاش عالیــن #تقریباً:))


علی آقا:)
سلااامم:))
صابرابرعجب شعری سروده
کاش میشدلبخندرابرای
اخموهاخرید



بیانی‌شدنت‌مباارررک:)))

ســلام:)

لبخند برای اخمـو ها؟!:)

جــالبه!D:



تشــکر :)

اینقدر ضایع‌ست که تــازه واردم؟! D:

nily ..
اوممم...اگه میشناختم می شد: صبی! :)

کیم! :( اصن من یه چیزایی داغونی می دونم که کمتر کسی بش توجه می کنن!:(
مثلا مارمولک باسیلیسک! :( این قدر قشنگ می دوعه! :(
اونوخ چیزایی که همه می شناسنو من نمی شناسم! :(
مثلا مریم میرزا خانی! :|

صحیــح:|



آخــی:( چــه غم‌انگیز:(

مارمولک باسیــلیسـک؟! ایــنو از کجــا پیدا کردی؟!:| کیــا داری با خودتو این زندگیِ لعنتی‌ات چیــکار می‌کنی؟!O_o


به روی خودت نیــار که مریم میرزاخانی رو منــم همین 2 روز پیــش شناختــم:|



کیــا، مَن هنوز کامل با بیان آشنا نشدم:| بی استعدادم شایَـــد!:|

راهــی هست مَن متوجه بشم کسی دنبالم کرده یا نه؟! مثلاً اطلاعیه‌اش بیاد، یا راهی هست بفهمم کسی زیرِ پستش جوابم رو داده؟! یا باید حتماً خودم برم چک کنم؟!


الیــــ ــــوت
من کارم گند زدن به پست ملته!! خلاصه جلوجلو گفته باشم! کامنتامو زیر پست کیا بخونین بیشتر متوجه میشین :)

میدونستیم دیگه! دو سه باری هم تجربه کردیم خودمون، کوتاه مدت ولی. باید به قابلیتی برسی که بتونی طولانیش کنی. آموزش هاش هست تو اینترنت. سخته و تمرین زیاد میخواد.

الان جوابتونو دادم :)
نبودم، ولی انجمن رو میشناسم.

بلــه در جریانــشون هستــم:))


چـه خوب! شمــا می‌تونید بلند مدتش کنیــد؟! یعنی به اون قابلیت رسیــدید الـآن؟! توی همیــن سایت‌ها، دنبالِ آموزشش بگردم؟!

ای کــاش می‌تونستم به صــابر ابـر بِگــم می‌تونه ایـن کـار رو کنــه که بیچـاره اینقدر عذاب نـــکشه:||



آها!:)


الیــــ ــــوت
من نه والا. همین کوتاه مدت فقط. باید خیلی ماهر باشی چون وقتی تو حالتش قرار میگیری هیجان زده میشی و این هیجان باعث میشه از خواب بپری. باید بتونی کنترلش کنی.
آموزش فارسی ندیدم ولی اگه علاقه مند هستین میتونم آموزش زبان اصلی براتون پیدا کنم. بگردم؟
علاقه مند شـدم امّا ممنون، لازم نیســت شما پیدا کنید!:)) خودم میــرم دنبالش. فقط چی سرچ کنم؟!
الیــــ ــــوت
این سایت خیلی خوبه و مقالات خوبی داره:
http://howtolucid.com
مخصوصا این مقاله ـش:
http://howtolucid.com/how-to-lucid-dream-tonight


اگه بیشتر علاقه مند بودی lucid dream رو میتونی سرچ کنی :)

تشــکر قربان! حتـــماً سر می‌زنم:)))

nily ..
کیمیا من مستند دیدن با داداش سهیلو خیلی دوست دارم! :|
پیرمردم خودتی! :|

به خدا جدی می گم...باید ببینی چه خفن رو آب می دوعه! آدمو به قهقهه وا می داره!

در مورد بی استعداد بودنت خیلی دوست دارم دستت بندازم! ولی این پیشرفتی که تو کردی اونم توی دو سه روز خیلی هم تعجب و تحسین برانگیزه! دفعه آخرته می گی بی استعداد!

خوب از این تعریفا بگذریم باید بگم می تونی بفهمی کیا (چه کسانی:/) دنبالت کردن...
برو اینجا:
منوی سمت راست مرکز مدیریت-->ارتباط-->فهرست دنبال کنندگان

بعد... این جا که انجمن نیست که حتی اگه از کنار یه مطلب رد شدی زود راپورت می دن به صاحب مطلبه! :|
خودت باید کامنتا رو چک کنی.

کـاملاً مشخصه :|

پیرمرد بودن که عــار نیست کیــا!:) از ایــنکه پیرمردی خجالت نَکِــش! D: مَــن خودمم گــاهــی از ســرِ بدبختی به شبکه‌ی مســتند سر می‌زنم:(


حتــماً می‌رم می‌بینم:/ جــالب شد O_o



تــو که هرکــاری کــردی با ایــن تنِ بی جـانِ مَن، ایــنم روش نیــل خانم، از دســـت انداختنِ من می‌ترسی؟!:| بنداز بابا:| بنــداز:| عادت ندارم به این جمله‌ات کیــا: «دفعه آخرته می گی بی استعداد! » ترجــمه کُن D:


خوب شد گفتی چه کسانی، اولش قیافه‌ام کج شد:/ ایــنو که میدونم کیـا!:| میگم مثــلاً برام بیاد:| مث اینــکع نمیشه:||

کــاش خبر می‌داد:| من حافظه‌ی خوبی نـدارم:||

تربچه
خوب بود ولی من از صابر ابر خوشم نمیاد
:)))
nily ..
روحیه بده ی کی بودی تو؟! :|

خوشی می زنه زیر دلت جانم! D: تو خماریش ترجمش بمون! D:

نه ولک! :| توقعات رو بیار پایین. عادت می کنی! :)

تــو D:


عــادت می‌کنم:))

خرگوشک :)
vaqean  kheili  qashnge
:)

تشـــکر!:)
Va hid
چقدر زیبا و دلنشین.

تشــکر:)

Maryam mariyana
سلام 
آه ... خواب فروش 
یکی سناریوی خواب های خوش را بنویسد و دیگری کارگردانی ، تو را در حال تماشای آن تجسم کند ، خم به ابرو نیاوری و صبح به خورشید سلام کنی 

ســلام:)

بلــه:)))))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اگر در رابطه های مان بینِ
خطوط رفتار نکنیم روزگار جریمه مان میکند!
آنوقت ما می مانیم و قلبی به پارکینگ رفته و قبضِ جریمه ای که روی آن نوشته شده :
" تا مدت ها زندگی ممنوع است "

:)
Designed By Erfan Powered by Bayan